Valhun - 2014-03-29 11:04:54

https://imagizer.imageshack.us/v2/155x155q90/198/r79x.png

Krąg ognia
Koszt zwoju: 200 SR

Mag może stworzyć okrąg ognia, który posyła w stronę wroga.
Koszt many: 3

Bicz ognia
Koszt zwoju: 600 SR

W rzeczywistości jest to strumień ognia o znacznej długości, który utrzymuje się dłużej od przeciętnego. Aby władać nim jak biczem, mag musi wykazać się sporymi umiejętnościami.
Koszt many: 4

Podwyższenie temperatury
Koszt zwoju: 1 ZT

Dzięki tej zdolności mag ognia może podgrzewać płyny, obiekty lub powietrze. Efekt zależy od tego, jak technika zostanie wykorzystana.
Koszt many: 5

Dopalacze
Koszt zwoju: 3 ZT

Korzystając z możliwości wypuszczeni strumieni ognia z nóg lub z rąk, mag korzysta z kończyn jak z dopalaczy. Zwiększa szybkość o 3 pkt. statystyk.
Koszt many: 4

Ściana ognia
Koszt zwoju: 4 ZT

Mag ognia może wyprodukować takie ilości ognia, jakie wystarcza do stworzenia swoistej "ściany". Dobra technika defensywna.
Koszt many: 6

Eksplozja ognia
Koszt zwoju: 2 ZT

Mag powoduje gigantyczną eksplozję ognia wokół siebie. Jest to technika o dość sporym promieniu rażenia. Niesie spore ryzyko dla wykonującego.
Koszt many: 8

Ognista trąba
Koszt zwoju: 800 SR

Technika umożliwia wytworzenia ognistego tornada.
Koszt many: 6

www.massmedia.pun.pl www.alqaida.pun.pl www.underworldevolution.pun.pl www.ptaki.pun.pl www.ots76.pun.pl