Krąg ognia Koszt zwoju: 200 SR
Mag może stworzyć okrąg ognia, który posyła w stronę wroga. Koszt many: 3
Bicz ognia Koszt zwoju: 600 SR
W rzeczywistości jest to strumień ognia o znacznej długości, który utrzymuje się dłużej od przeciętnego. Aby władać nim jak biczem, mag musi wykazać się sporymi umiejętnościami. Koszt many: 4
Podwyższenie temperatury Koszt zwoju: 1 ZT
Dzięki tej zdolności mag ognia może podgrzewać płyny, obiekty lub powietrze. Efekt zależy od tego, jak technika zostanie wykorzystana. Koszt many: 5
Dopalacze Koszt zwoju: 3 ZT
Korzystając z możliwości wypuszczeni strumieni ognia z nóg lub z rąk, mag korzysta z kończyn jak z dopalaczy. Zwiększa szybkość o 3 pkt. statystyk. Koszt many: 4
Ściana ognia Koszt zwoju: 4 ZT
Mag ognia może wyprodukować takie ilości ognia, jakie wystarcza do stworzenia swoistej "ściany". Dobra technika defensywna. Koszt many: 6
Eksplozja ognia Koszt zwoju: 2 ZT
Mag powoduje gigantyczną eksplozję ognia wokół siebie. Jest to technika o dość sporym promieniu rażenia. Niesie spore ryzyko dla wykonującego. Koszt many: 8
Ognista trąba Koszt zwoju: 800 SR
Technika umożliwia wytworzenia ognistego tornada. Koszt many: 6
|