Ogłoszenie

Polecamy także Eiko ! Bardzo dobra gra Fantasty ! http://eiko.pun.pl

#1 2014-03-29 11:05:44

Valhun

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-29
Posty: 12
Punktów :   

Zwoje Magii Wody

[center]https://imagizer.imageshack.us/v2/155x155q90/208/ooer.png

#Strumień wody
Koszt zwoju: 300 SR

Mag wody koncentruje ciecz w formie silnego strumienia o dużym ciśnieniu. Technika doskonała do np. studzenia zapału towarzyszy, bądź gaszenia pożarów.
Koszt many: 3

#Wodna tarcza
Koszt zwoju: 1 ZT

Mag tworzy tarcze z wody, która doskonale absorbuje ataki ognia.
Koszt many: 5

#Lodowe buty
Koszt zwoju: 500 SR

Lodowe buty, jak wskazuje nazwa, pokrywają podeszwę warstwą lodu, co umożliwia zwiększanie prędkości na pewnych powierzchniach. Zwiększa szybkość o 2 pkt. statystyk.
Koszt many: 4

#Lodowe szpony
Koszt zwoju: 1 ZT

Mag pokrywa swoje palce warstwą lodu, na kształt szpikulców. Technika dobra w walce w zwarciu.
Koszt many: 3

#Ściana lodu
Koszt zwoju: 3 ZT

Technika umożliwia postawienie lodowego muru, który zatrzyma niektóre ataki wroga. Doskonała technika defensywna!
Koszt many: 6

#Wodny wir
Koszt zwoju: 600 SR

Mag może wywołać (na otwartej wodzie) wir, który wciągnie przeciwnika pod wodę.
Koszt many: 8

#Wodna trąba
Koszt zwoju: 4 ZT

Technika służy do tworzenia wodnego tornada, które jest w stanie przewracać statki. Dodatkowo trąba może służyć jako środek transportu dla maga na małe odległości.
Koszt many: 7

#Manipulacja pogodowa
Koszt zwoju: 3 ZT

Tę umiejętność mag wody dzieli razem z magiem powietrza. Dzięki składowi chmur (para wodna) mag może wywoływać opady deszczu.
Koszt many: 7

#Tsunami
Koszt zwoju: 4 ZT

Technika przeznaczona dla potężnych magów wody. Wykorzystując ogromne ilości wody, są oni w stanie wywołać tsunami.
Koszt many: 14

#Lodowe kolce
Koszt zwoju: 500 SR

Mag tworzy i wystrzeliwuje lodowe kolce.
Koszt many: 5

#Uzdrawianie
Koszt zwoju: 10 ZT

Dzięki wykorzystaniu duchowej wody, mag może uleczyć rany swoje lub towarzyszy.
Koszt many: 15

#Pobieranie energii z roślin
Koszt zwoju: 10 ZT

Mag roślin (po ukończeniu egzaminu) może pobierać wodę wysysając ją z roślin.
Koszt many: 5

#Magia krwi
Koszt zwoju: 20  ZT

Mag krwi (po ukończeniu egzaminu) może tkać płyny łącznie z krwią w innym człowieku lub zwierzęciu i ich kontrolować. Bardzo potężna technika.
Koszt many: 50

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.schwarzwald.pun.pl www.fullmoon.pun.pl www.h2osok.pun.pl www.maniek-mods.pun.pl www.piekelniiwsciekli.pun.pl